czwartek, 4 października 2012

Good Day

Dodaję kolejny wpis. Jestem dobra, piszę już czwartą notkę i nawet żadnej nie usunęłam - nic. Możecie być ze mnie dumni.
Projekt z bio - zaliczony. Możecie być także z tego powodu dumni, że w końcu coś pożytecznego zrobiłam. Idę zrobić popcorn, obejrzę sobie jakiś film, prawdopodobnie czeka mnie "Tylko Ciebie chcę". Jutro zdam z niego relacje - podobno fajny film, ale nie tak dobry jak "Trzy metry nad niebem". Jednak to się jeszcze okaże.
Miłego wieczoru i do jutra!


4 komentarze:

  1. nie widzialem ani tego filmu ani tego
    chyba zaraz wbije na zalukaj i obejrze se ten film
    dobra nuta
    wrzuc jutro jakies swoje zdj chcemy ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam obejrzeć film i przeczytać książkę.
    A Wings to bardzo fajna piosenka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. pisaj, psaj! tylko uważaj, to uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zaliczonego projektu ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję. Odpowiadam na wszystkie:) Obraźliwe komentarze będą usuwane!