piątek, 5 października 2012

Boże, tak mi się chce pisać, a jednak zmiana planów. Uzależniające to jest, cholera. W sumie mogłabym siedzieć 24h na dobę i pisać co 5 minut, cokolwiek. Taka wielka chcica, no cóż... Jest godzina 23, a ja teraz do Was piszę, być może już nikt nie będzie czytał mojego bloga, ale ja piszę dla siebie, nie po to aby mieć "fanów", bo wiem, że i tak nigdy ich nie będzie. Chyba, że moją fanką zostanie moja 82-letnia babunia z Poznania, która nagle wbije do świata blogowiczów. :) Pozdrowienia dla niej, do osoby, która zawsze sypnie co nie co mamoną.
Niby mam szalone życie, bo mam same szalone osoby w nim, ale nie mogę Was o takich rzeczach zbytnio informować, bo jeszcze pewne, niepotrzebne osoby to zobaczą i będzie stypa, jak zwykle. :) W ten weekend wrzucę więcej siebie, więcej przemyśleć (bez przekleństw i obrażania innych - powstrzymam się jakoś), kilka zdjęć moich i będzie si, tak sądzę. To chyba jest już mój ostatni wpis w tym dniu. Życzę miłej nocy, szaleństw weekendowych itd... Dobranoc wszystkim karaluchom i brudom! :*


9 komentarzy:

  1. pisz pisz !!! chcemy wiecej ;] i napewno masz albo bd miala fanow np mnie ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  2. hahhaha, fanką bloga nie będzie tylko Twoja 82-letnia babcia z Poznania, tylko np ja ;*
    a żeby mieć więcej czytelników,trzeba pisać do innych blogów komentarze ;* Pozdrawiam Cię gorąco ;* może dodajemy do obserwowanych?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie hicior ! Na górze we wpisie widzę mojego ulubionego drina :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak pod nowym postem skomentować, to tutaj skomentuje. Nie wiedziałam że ty codziennie piszesz XD. TO ja sobie piszę od czasu do czasu, a tu taka gazetka codzienna :). Dobrze, że długich nie piszesz bo bym wymiękła XD

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego wyłączyłaś komentarze do najnowszego posta? c:

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję. Odpowiadam na wszystkie:) Obraźliwe komentarze będą usuwane!