środa, 3 października 2012

Do bani mi idzie ta nauka. Wzięłam chemię i podręcznik od polskiego, usiadłam w dużym salonie, wbiłam się w wygodny fotel i przeglądałam kanały. Obejrzałam "Pierwszą miłość" i tak przeleciała ta godzina na naukę... Jednak zaraz idę trochę wkuwać, bo to nie wypada, żeby już tak po miesiącu nauki dostać jedynkę, no nie? Co z tego, że u mnie teraz w dzienniku jest sypko, niestety.
To chyba ostatni wpis na dzisiaj. Jutro powinnam coś wrzucić na bloga. Może wy macie jakieś pomysły na wpisy, w głowie od cholery pomysłów mam, ale chcę wiedzieć jakie Wy gusty macie. Miłego wieczoru, ja zmykam na randkę z cudowną chemią i polakiem. Teraz wrzucę kilka zdjęć, jakie znalazłam i coś do posłuchania, znowu.











  

17 komentarzy:

  1. Dobre inspiracje . Czego my chcemy ? Najbardziej to chyba liczymy na twoje pomysły , chcemy abyś nas zszokowała , powaliła na kolana . Ja bym chciała Ciebie zobaczyć , abyś opisywała jak dzisiaj swoje życie,co robisz i tak wgl , żebyś wstawiała różne zdjęcia i dużo , dużo muzyki . Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słówka.
    Podoba mi się wygląd twojego bloga : )
    A kciuki, jasne, będę trzymać mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znosiłam chemii, jak dobrze że w maturalnej odchodzą te zbędne przedmioty! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będziesz trzymać się wśród bloggowej społeczności jak najdłużej.
    Ja osobiście ciekawa jestem twojej szkoły.
    Może mogłabyś porobić kilka fotek i wstawić w następnej notce?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah, spartańskie warunki?
    Moja szkoła nie jest lepsza, ale raczej ze względu, na dobór kolorów, z jednej strony oliwkowo zielony, z drugiej kolor wymiocin, a na ścianie obraz z kawałków futra~

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :) hehe mam to samo jak zabieram się do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre focie i muza w tle dobry gust haha
    juz mi sie podoba twoj blog
    na 100 % bd tutaj zagladac tak czesto jak jestem na kompie ;p;)
    trzymam kciuki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tak samo jak zbieram się do nauki;)
    fajne inspiracje^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, ja również życze powodzenia w odnawianiu bloga i zapraszam systematycznie do mnie.

    a co do wpisu to ja bym chętnie wrocila do czasów keidy sie uczylo polaka i chemii bo na studiach bywa trudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki, ja równiez życze powodzenia w odnawianiu bloga i oczywiście regularnie zapraszam do mnie,

    a co do szkoły to ja chwilami chętnie bym wrocila do uczenia sie polaka i chemii, na studiach bywa znacznie trudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog, więc pisz o tym, co Ciebie nurtuje i interesuje! Będzie Ci się miło pisało, a czytelnicy, gdy zobaczą, że dobrze się bawisz pisząc, będą zaglądać. :-)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. to powodzenia w nauce! chyba, ze juz skonczylas, to slodkich snow :D
    btw. fajne zdjecia wyszukujesz zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. <33

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-butikiem-sonhopl.html

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak, szkoła to masakra. mam dość :(, dużo nauki mało czasu.

    OdpowiedzUsuń
  15. wytrwałości w nauce:) co prawda ja już prawie kończę studia ale pamiętam jak to było, też było wiele ciekawszych rzeczy niż nauka:) seriale wszystkie na bieżąco:)

    zapraszam do mnie:) może znajdziesz coś co Cię zaciekawi:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję. Odpowiadam na wszystkie:) Obraźliwe komentarze będą usuwane!