piątek, 5 października 2012


 
Coraz lepiej mi idzie te całe blogowanie. Naprawdę możecie być ze mnie dumni, oto mój piąty wpis. :)
Fajnie, wszystko pięknie, ale mój projekt na bio poszedł fatalnie, bo zrobiłam go, ale nie na ten temat co miałam. Dobra jestem, na prawdę. W sumie to dopiero co wróciłam. Teraz czeka mnie gorący prysznic, kakao i książka "miasteczko Salem". Przeczytałam sto stron i podoba mi się ta książka, polecam jak najbardziej. Miałam zdać relacje z filmu jakiego obejrzałam. Doby film, ale jednak wolę "Trzy metry nad niebem", czyli pierwszą część. Teraz wydano trzecią część, ale książki, więc liczę na kolejny film i szczęśliwe zakończenie, oby się skończyło tak, że Babi będzie z Hugo. Liczę na to i to cholernie!!! Czy u Was też jest taka zryta pogoda jak u mnie? Mocny wiatr i deszcz? :( Jestem strasznie niezadowolona z tych warunków. A teraz coś, co najbardziej mnie pociesza i uciekam od problemów - dobry melanż z najlepszymi!!! Ej dobra, ja kończę przynudzać, bo chyba każdy zasypia, jak to czyta. Przepraszam, że ta notka taka pogmatwana, ale nie mam sił na pisanie i wszystko inne po dzisiejszym dniu. Zmęczona już jestem!!! Od 6 na nogach i naginam non stop. PS. Uwielbiam moją wychowawczynię! Miałam zwolnienie z 4 ostatnich lekcji i wpisała mi wielkie W jak WAGARY! LOVE LOVE LOOOVE!

Zwiastun "Tylko Ciebie Chcę":

1 komentarz:

Za każdy komentarz bardzo, bardzo dziękuję. Odpowiadam na wszystkie:) Obraźliwe komentarze będą usuwane!